Klacht: tv gaat niet meer aan.

op 27 januari 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Onze tv gaat niet meer aan, hij klikt wel alsof hij aan wil gaan maar doet dat niet. Het is nu zover dat hij ook niet meer klikt maar alleen het lichtje knippert.
De tv is 2 jaar en 4 maanden oud. word verzocht om gedeelte zelf te betalen, maar daar ga ik absoluut niet mee akkoord, want wat blijkbaar niemand weet is, dat je gewoon RECHT hebt op een kosteloze reparatie. Ik ben het zat dat geleuter over de garantie is verlopen, ik heb een tv van bijna 1900 euro en die hoort het gewoon minstens 5 jaar te doen anders koop ik wel een tv van 300 euro en dan gooi je die weg na twee en een half jaar! Samsung moet zich schamen!! Ik,en al die het horen willen kopen dus nooi meer een product van Samsung. pas hetzelfde gead met ons bankstel, ook na twee jaar maar dat is uiteindelijk kosteloos gemaakt omdat die winkel uiteidelijk wel doorhad waar de klant recht op had, waarom kan Samsung dit dan niet!

Gewenste oplossing

Met een reparatie die ons niets gaat kosten, want ik mag ervan uit gaan dat ik toch minstens 5 jaar kan kijken naar een tv van 1900 euro. Wie weet wat er volgende week stuk gaat als ik dit heb laten maken.

Alle klachten die gemeld zijn door banjer