Klacht: tv defect

op 25 januari 2014 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Mijn tv is defect en ik maakte gebruik van de garantie dat ik nog heb. Helaas trekt de garantie dienst van medion op NIETS. Ondertussen heb ik al drie dagen verlof moeten nemen om thuis teblijven zodat de technieker zou langs komen om mijn tv te herstellen. Het bedrijfje waar medion mee shijnwerkt is alles behalve proffesioneel!
De eerste keer zijn ze geweest en heeft de technieker een onderdeel vervangen. Na tien minuten was er al een andere probleem met mijn tv. Heb ik terug moeten bellen voor een afspraak te maken. De technische dienst vertelt mij dat de technieker twee uur op voorhand belt om te zeggen dat hij langs komt zodat ik niet heel de dagthuis zou moeten blijven! En terwijl ik buiten ben ontvang ik om tien voor twaalf dit sms: “NOREPLY geachte klant, de koerier zal rond 12:15 bij u arriveren mvg dynalogic” !!!
1-ik verwachte diezelfde week ook naar Nog een pakket via de post die niet belangrijkwas voor mij want ik kon die aachteraf zelf halen bij de post.
2- technische dienst zou een technieker sturen geen koerier!
3- ze hadden mij beloofd dat ze twee uur op voorhand gingen bellen!
4- ik weet totaal niet wie of wat dynalogic is!

Dus met het resultaat dat ik de afspraak mis. De technieker belt mij om te zeggen dat hik niet thuis was. Ik kan ook ONMOGELIJK bellen naar de technische dienst om te verwittigen ofzo!
Ik heb dan weer gebeld naar medion en zij vonden dat zij er niets aan konden doen! Ik vetaal ondertussen wel 27euro pet maand bij telenet om tv te kunnen zien ZONDER tv!!!
Nu moet ik nog een dag verlof nemen zonder zekerheid. Elk dag dat ik verlof neem kost mij wel geld en een vrije dag! Als ik had geweten dat het mij zoveel gekost zou gebben had ik gewoon een nieuw tv gekocht! Bende amateurs zijn het.
Je krijgt drie jaar garantie maar je moet er wel serieuze kosten bij nemen! Ik heb thuis bijna al mijn electro apparaten van medion. Hopelijk gaan deze ook niet defect. Wantik heb echt geen zin in deze circus. En medion heeft geen klachten dienst waar je geholpen kunt worden

Gewoon een andere tv deze kost mij, medion en de technische dienst veel geld!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medion

Heeft op 04 februari 2014 om 10:32 geantwoord

De tv wordt omgeruild

Alle klachten die gemeld zijn door abdelnour