Klacht: TV box stuk

Annelise den Hollander op 01 november 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Op 19 oktober ging mijn TV box stuk. Meteen gebeld maar meer dan 30 min in de wacht. De gehele week geprobeerd te bellen maar telkens lang in de wacht. Op vrijdag 23 oktober nog maar eens gebeld. Na 50 minuten bereik. Test gedaan en tot de conclusie gekomen dat de TV box stuk is. Maar ik moet wachten op een recatie van de technische dienst. Dit kan 8 a 9 dagen duren. Via Facebook contact gehouden. Ik moet geduld hebben, het is druk. Op 30 november verneem ik dat de stand van zaken:de technische dienst doet zijn best, maar het is erg druk.

Een werkende TV en de kosten vergoed van de periode zonder TV. terug naar het eerste voordelige abonnement van de eerste 6 maanden voor e30.- Uit coulance.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelise den Hollander