Klacht: Tupperware bewaardozen, sluiten niet meer.

op 26 mei 2016 over Tupperware in de categorie Handelsondernemeing

Toen ik veel tupperware kocht zat er levenslange garantie op, nu blijkbaar 30 jaar. Nu heb ik na een probleem heb met 2 dezelfde bewaardozen, de deksels sluiten niet meer goed. Ik heb contact opgenomen met Tupperware en kreeg gegevens van de consulente waar alles mee opgevolgd moet worden. Die heeft ze meegenomen en ik krijg als bericht terug dat er geen garantie op zit. Ik heb eens gegoogled op het net en zie veel klachten over de garantie van Tupperware. De consulente zegt dat dit een probleem is dat de consulentes ook al vaak hebben aangegeven aan Tupperware, dit is schijnbaar een probleem. Ze moeten iets duurs verkopen met garantie, maar dat laat ten wensen over…Ik moet mailen met mikkers@tupned.nl en ga melden dat ik jullie heb ingelicht. IK ga geen naam noemen van consulente want die zijn slechts de tussenpersonen. Blijkbaar beslissen de dames in het magazijn of ik garantie heb ja of nee…raar! Ik heb in het verleden veel Tupperware gekocht ( nog geen 30 jaar ­čÖé ) met de intentie iets fatsoenlijks te kopen met garantie.!! Ik krijg dus niks vergoed, ik heb dit ook gemeld aan Radar!

Dat ik 2 nieuwe gelijkwaardige dozen krijg!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tupperware

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tupperware nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veronica68