Klacht: Trouw probeert te voorkomen dat ik krant opzeg, binnen maand

KlachtKlop op 03 december 2021 over Trouw in de categorie Kranten - Landelijk

21 november heb ik opgezegd via het web. Daarna 1 december gebeld en Adri van de helpdesk zegt me dood leuk dat ik tot begin Februari er aan vast zit omdat ik betaald heb. Dat is nmi onzin, ik heb de krant geholpen door voor te betalen maar dat betekent dat de voorwaarde voor alle kranten dta je een maand opzeg termijn hebt daarmee gecanceld is. Dat hadden ze moeten zeggen bij het slijten van het contract. zie ook

Ik wil die kranten rommel zo spoedig mogelijk gestopt hebben, accepteer de 1 maand dwz 21 december en terug storting van het resterende bedrag van het abonnement.

Tevens wens ik een correctie email naar de helpdesk dat men niet dit soort zwendelachtige praktijken er op na houdt, en mensen probeert om de tuin te leiden, en te voorkomen dat men opzegt. Want dat betekent als ik niet zo vocaal zou zijn ik me er bij had neer gelegd (lees: bijvoorbeeld veel oudere mensen). Schandalig! Manipulatief.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtKlop