Klacht: Trip naar Parijs

op 02 mei 2017 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vriend en ik zijn zondagavond terug gekomen van twee dagen Parijs. Wij willen jammer genoeg een klacht indienen. Na een hele lange eerste dag Parijs werden we om 0.30u eindelijk afgezet bij het hotel, helemaal blij dat we eindelijk naar bed konden, tenminste dat dachten we… We werden door de buschauffeur omgeroepen met nog twee andere jonge stelletjes en kregen te horen dat wij naar een ander hotel moesten omdat het hotel waar we eigenlijk zaten ineens volgeboekt was. Ik vind dat dit sowieso al niet moet kunnen. Vervolgens werd er door het personeel van het betreffende Le Chateaubriand hotel gelachen en gezegd dat wij de “young people” waren dus dat we daar wel tegen moesten kunnen. Net of het dan dus allemaal geen probleem was. We werden dus met een busje naar een heel ander hotel gebracht wat er heel erg afgelegen bij lag. We waren de enige in het hotel en het zag er niet bepaald gezellig uit. Het was super kaal en donker en totaal niet wat we er van hadden verwacht omdat we doorgestuurd kregen in wat voor vergelijkbaar hotel we zouden zitten. Het ontbijt viel ook erg tegen we hadden niet eens een keus we kregen gewoon drie broodjes met jam en daar moesten we het maar mee doen. Ook moesten we er veel vroeger uit omdat wij eerst nog naar het andere hotel moesten worden gebracht. Wij willen dus graag het geld terug van de hotelboeking! Toen we op de weg terug zaten moesten we overstappen in Eindhoven en kwamen we ineens in een SUPER luxe bus te zitten, pas toen kwamen we er achter in wat voor een ‘schoolreisjes’ bus we onze 6 uur durende rit naar Parijs hadden gemaakt.. Iedereen die vanuit onze bus in die nieuwe bus stapte merkte het meteen op. De rest van alle bussen waren luxe of in ieder geval luxer dan die van ons.

Voor ons was dit helaas de eerste en laatste stedentrip met Slangenreizen.

Wij zijn tevreden als we het geld dat we hebben betaald voor de overnachting terug krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rhuigevoort