Klacht: Trip barcelona

op 16 juli 2017 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik wou graag samen met mijn ouders naar een vakantie wat niet veel kost. Mede omdat mijn ouders niet zo veel te besteden hebben. Dus kwamen wij jammer genoeg nu denk bij slangenreizen. Pas na betaling heb ik planning ontvangen wat zeer verschrikkelijk was. In de titel staat 5 dagen.

Nu begint het, uit die 5 dagen gaan er 2 dagen van af voor het heen en weer reizen op een ongelukkige tijd. daar tussen wordt je nog ook eens s avonds naar het hotel gebracht en dat maar 2 keer en vervolgens rond 20:00. Hier uit je dus eigenlijk max 2 volle dagen om vakantie te houden.

Vervolgens kreeg ik ook een bericht dat mij onstap plaats wat aan meer aan de grens lag op werk gezegd en ik helemaal naar rotterdam moest wat eigenlijk helemaal nergens opsloeg.

Als dit wordt geanuleerd of de tijden worden aangepas dat ik minstens 3 dagen echt op vakantie ga. Ook dat ik normaal naar het hotel kan gaan. Want dit noem ik gewoon bestolen worden op klare daglicht.

Mvg,
Mr, Mamoer

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mamoer