Klacht: Transportkosten betaald aan Vincent Global Transport- Miss Hoffman: geen auto ontvangen

Meghan Nguyen op 28 augustus 2021 over Vincent global transport in de categorie Algemeen

Ik had een auto op het oog op de website autoscout en de auto kwam uit Frankrijk: Audi a5 wit. Ik heb met de verkoper over de prijs onderhandeld: de papieren waren direct in orde en dat werd ook direct aan mij getoond. De verkoper noemt zichzelf ‘Miss Hoffman’ . We hebben appcontact en ze stuurde vrijwel direct een foto van zichzelf waarop het leek alsof het om een heel vriendelijk, betrouwbaar contact ging.

Afgesproken werd dat de transportkosten moesten worden voldaan bij Vincent Global Transport op dinsdag 12-8-2021 ten bedrage van 855 euro. Er werd direct een track en trace code beloofd. Als ik de auto goed zou keuren bij mij aan huis dan zou ik de rest overmaken. De vrouw maakte gebruik van het transportbedrijf Vincent Global Transport.

Na het overmaken heeft de mevrouw bijna niks meer gezegd en bleef steeds maar valse hoop geven door steeds maar geduldig te moeten afwachten. Ook het transportbedrijf liet niets weten. Ik heb geen auto ontvangen.

Twee weken later liet die mevrouw weer wat weten dat het gehele bedrag moest worden overgemaakt, omdat ze de auto anders niet uit het land kon krijgen, terwijl ze vantevoren verzekerde dat het zaterdag zou zijn afgeleverd. Ook heeft ze het nog steeds over dat ze de factuur niet rond kan krijgen als er niet meer werd over gemaakt en dat ze zelfs bereid was de helft bij te leggen. Vincent had een factuurbewijs nodig dat de auto volledig betaald zou moeten zijn voordat hij begint met ‘de transport’.

Al bij al kreeg ik geen een keer direct een reactie van deze mevrouw, dat duurde vaak een hele dag voor een reactie terug, en het transportbedrijf liet pas na 2 weken van zich horen. Ik kreeg geen track en tracé code omdat de auto niet was betaald, wat niet zo was afgesproken.

Ze doen niet aan geld teruggeven na meerdere aanmaningen hierop. Nog steeds proberen ze te smeken om meer geld met smoesjes dat ze bijvoorbeeld beiden goedgelovige christenen zijn. Ze blijven nog steeds valse hoop verkopen. Ik wil bij deze alle mensen waarschuwen. Ga nooit met deze mensen in zee.

Ik wil iedereen waarschuwen en mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vincent global transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meghan Nguyen