Klacht: Trans Link nota

op 11 december 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Sinds september dit jaar ben ik conflict met intrum over een nota van €10- reisgeld. Ik kreeg een brief van de klantenservice van de ov-chip en heb hen daarna gebeld. Daar bleek de vordering al bij het incassobureau te liggen. Voor deze brief heb ik niet eerder een herinnering of aanmaning gehad. Volgens de klantenservice ging het niet over het bedrag dat op de brief stond vermeld van september 2017 maar van eerder, echter kon zij niet aange en welke datum dat dan was en ik moest maar contact opnemen met intrum. Het bedrag van september 2017 had ik op tijd betaald. Volgens de klantenservice gaat het hier om een andere datum maar welke is mij nooit duidelijk geworden. En heb ik mij tot intrum vervroegd.

Daar gaven zij mij aan dat ik de betalingsbewijs enz moest mailen en zo ook gedaan. Ondertussen had ik opnieuw op verzoek van ov-chip weer 10 euro over gemaakt. Deze 10 euro die ik op 10 oktober over gemaakt op verzoek van de ov-chip klantenservice en heb ik aangegeven dat ik dit onder protest doe. Dit heb ik gedaan omdat mijn kaart geblokkeerd was en ik elke dag moet reizen met het openbare vervoer voor mijn werk.

Tot op heden is nog steeds niet duidelijk waarom en voor welke datum ik aangemaand ben. Heb daar nooit eerder schrijven over ontvangen en ik wil weten van welke datum die kosten zouden zijn.

Telkens mail ik hier over met het incassobureau en steeds krijg ik standaard antwoord: en wordt niet aan mijn verzoek voldaan Ik moet betalen.. Mijn laatste mail aan hen is van 24 oktober en ik krijg hier op 8 december pas antwoord op en het verzoek om te betalen binnen 5 dagen.

Ik ben pas tevreden als ik weet om welke datum het gaat. Wanneer zou ik 10 euro opgeladen en niet voldaan hebben?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 22 december 2017 om 10:11 geantwoord