Klacht: Trage levering en geen enkele respons

op 12 juli 2019 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Op 5 mei draadpanelen, palen en klemmen besteld. De levering van de klemmen vond medio mei plaats, het leveren van de palen medio juni en de draadpanelen begin juli. Echter heb ik na ontvangst van de palen meteen melding gemaakt dat er géén afdekdoppen bijgeleverd zijn. Itek gaf per mail aan deze dezelfde week nog te versturen. Inmiddels zijn we een maand verder en heb ik twee maanden na de totale bestelling nog steeds niet alles binnen.

Op e-mails wordt niet gereageerd en bellen heeft alleen zin als je voldoende tijd hebt, omdat de wachttijden erg hoog zijn. Graag hulp in deze kwestie.

Ik zou tevreden zijn als Itek de 4x afdekdoppen verstuurd en hun excuses aanbiedt voor deze ontzettend trage levering. Tussen bestelling en gedeeltelijke levering van de draadpanelen, palen en klemmen zijn deze producten diverse malen in de aanbieding geweest, dus aan de voorraad kan het niet liggen. Producten zijn door mij buiten de aanbieding gekocht, dus compensatie zou niet misstaan aangezien ik al twee maanden wacht op de bestelling...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TS11A