Klacht: Track Trace, tijdstip klopt niet, uiteindelijk bezorging 2 dagen later

op 16 september 2018 over Postkantoor.nl in de categorie Post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verkoper heeft afgelopen vrijdag pakketje snel klaargemaakt en bij Post nl aangeboden zodat ik het op zaterdag zou hebben.
Track Trace informatie gaf aan dat het pakket zaterdag tussen 12.45u en 15.15u bezorgd zou worden.
Ik was alleen in huis en met werkzaamheden bezig waarbij gehoorbescherming noodzakelijk was.
Noodgedwongen tussen 12.45u en 15.15u in de luie stoel maar wat gaan lezen. Tot 18.00u in huis gebleven. Er is die dag niets aangeboden. ’s Avonds as het bezorgmoment verplaatst naar de komende maandag.
Ik vind dit niet kunnen, dit heeft me een halve middag gekost en ik krijg het pakket pas twee dagen later.

Gewenste Oplossing:

Als het tijdstip van Track Trace betrouwbaar is.
Post NL kan informeren om welk pakketje het gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postkantoor.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postkantoor.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ina rinske