Klacht: traag en toetsenbord werk niet goed

op 25 februari 2018 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 augustus 2015 een laptop Medion 17.2 touchscreen Akoya gekocht bij de Gamma. Al vanaf het begin duurde het erg lang voordat hij was opgestart en dat is nog steeds zo. Hij is erg traag, de batterij is snel leeg en nu doet het toetsenbord het ook slecht. Sommige letters kan ik niet meer opvoeren. We hebben de laptop ook al terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar helaas.In juli 2017 opgestuurd naar Medion. Het leek eerst opgelost (nog wel erg traag en vooral met opstarten) maar nu weer hetzelfde probleem. Wij zijn er eigenlijk wel klaar mee.

Gewenste Oplossing:

Notebook opsturen en inruilen tegen een tablet. Op het werk ook een prima Tablet van Medion.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Medion

7 maanden geleden - Wij hebben elkaar gesproken en hebben u een email gestuurd na uw reactie hierop gaan we het verder oppakken.

Alle klachten die gemeld zijn door rveenstra26