Klacht: Touwtjes strakker aantrekken!

op 23 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Oostappen vakantiepark Parelstrand.
Een week voordat wij met onze kleine kinderen ( 5 jaar en net d’r A diploma behaald en een baby van 8 maanden ) kregen wij via een mail te horen dat het zwembad niet open was terwijl wij precies voor het zwembad een caravan hadden geboekt. Contact opgenomen en zij vertelde dat wij gebruik konden maken van een ander park van hun 40 km verderop. Dat zagen wij niet zitten om met alle spullen van de baby en voor ons elke keer alles inpakken en uit te laden. Wij kwamen met een voorstel om andere huisjes dan dichter bij het strandje om het te compenseren. Wij kwamen maandag aan en hebben de halve middag aan het schoonmaken moeten besteden, de vloer alles plakte, het ei zat nog gekoekt in de koekenpan…. Daarna dachten we koffie te gaan halen en ff een rondje te lopen op de camping gaat alles pas om 14.00 uur open…. De snackbar, een lekker ijsje halen voor die meid in deze bloedhitte zat er dus even niet in. Elke dag hetzelfde verhaal. Op de kaart staat overigens dat het elke dag om 11.00 uur open gaat. Maar die kaart geldt voor alle parken en kan dus gewijzigd worden. Erg jammer. De meiden die er werken zijn aardig maar hebben geen inzicht. Helpen om 2 tafels aan elkaar te schuiven terwijl ik met baby en kind kom aankopen was toch net teveel voor ze… Detail….
Een dag voor vertrek kregen we een kortingsbon van 25€ van Oostappen( wij waren vorig jaar naar een andere oostappen) om een volgende boeking te reserveren. Maar de aftrek van deze korting dat kon niet…. WiFi, 5€ per dag of 12,50€ per week… Maar ff serieus, via vodafone was het zelfs goedkoper.
Honden zijn verboden op het strand, lopen er toch. Na die schoonmaakmiddel en die honden op het strand naar de receptie gelopen en vertelde m’n verhaal, ja ik hoop dat mensen toch hun eigen verantwoording nemen… Makkelijker gezegd mevrouw maar mijn dochter is bang voor honden en dan zeker voor hele grote honden. De snackbar op het strand is van 12.00 tot 18.00 open of totdat de baas zegt wanneer ze open of dicht waren, oftewel het was meer dicht dan open en dat tijdens het hoogseizoen. Wij zijn eerder weggegaan na al deze optelsommen heel jammer want het water en de locatie is heel mooi maar het is gewoon heel onlogisch ingedeeld allemaal.

Betere schoonmakers is en pre, het was echt smerig.
Betere en sympathiekere medewerkers bij het restaurant.
De openingstijden aangepast worden zodat de ouders tijdens de miniclub een kop koffie kunnen krijgen.
Betere communicatie naar de gasten toe ivm het zwembad want dit was echt belachelijk. Het zwembad schijnt al jaren in slechte staat te zijn en gevaarlijk.
De receptie was ook matig, de meneer aan de balie vond het niet eens interessant of belangrijk waarom wij eerder weg wilde.
Ik hoop dat er echt iets mee gedaan wordt en dat er even met een vergrootglas naar gekeken wordt naar dit park. Zonde.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachie3108