Klacht: Totaal onbereikbaar

op 03 juni 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Bellen met Strato heeft geen zin. Zeggen dat alle medewerkers in gesprek zijn en verbreken dan de verbinding. Vraag via het supportformulier ingediend (2 maal) en wacht nu al twee dagen op antwoord.

Ik wil nog vanmiddag antwoord hebben op mijn vraag

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

7 maanden geleden - Beste meneer Nunnink, Vervelend om dit te horen. Helaas kampen wij op dit moment met grote drukte. Daarom is het voor ons niet mogelijk iedereen telefonisch te woord te staan. Wij proberen iedereen zo goed mogelijk via andere kanalen te helpen; via ons FAQ center, per e-mail en via onze social media kanalen op Facebook en Twitter. Echter, ook via de andere kanalen kan het soms wat langer duren voordat u een antwoord van ons krijgt. Ik zie dat u gisteren een antwoord gekregen heeft op uw vragen gestuurd via ons mailcenter. Indien u verdere vragen heeft, dan kunt u gerust een reactie terugsturen op het antwoord wat u van ons ontvangen heeft. Met vriendelijke groet STRATO Klantenservice

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 02 november 2016 om 13:38 geantwoord

* * * * * * * * * *
Ik zie geen reactie meer van uw kant, dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. We zijn te bereiken op +31 20 7038232 van Ma-Vr 8:30 - 19:30
* * * * * * * * * *

Alle klachten die gemeld zijn door Edwin Nunnink