Klacht: Totaal niet flexibel

op 13 juli 2015 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Wij waren opzoek naar een vloer bij jullie bij de cruqius maar werden eerst totaal verkeerd geïnformeerd we gingen terug om de deal te bespreken was allemaal niet waar volgens een collega die ons hielp had die andere collega nooit mogen Zeggen dat er een laminaat legger kwam kijken of onze ondervloer nog goed is want hij zegt dat het er altijd uit moet vanwege garantie bla bla bla ik vindt dat oplichterij je kan altijd nog besluiten om iets anders te leggen mocht het niet goed Zijn maar ondervloeren blijven meestal wel goed en ik belde de winkel op of iemand toch kan komen kijken die menner was zo onbeleefd met ja dan had je eerder moeten bellen en je bent laat 16e kunnen ze komen om te kijken maar de 15e komen ze leggen dat kan dus niet die man deed heel moeilijk en verweet mij terwijl ik druk bezig ben met de keuken en mijn kind twee keer in het ziekenhuis heeft gelegen tja daar had ik de tijd voor inderdaad als die man niet Zo moeilijk deed dan was het opgelost geweest ja ik zou kijken naar de vloer die eerst even na gekeken moest worden omdat het niet helemaal vlak was maar kwam een bobbel tegen wat niet gaat werken met laminaat maar goed helaas heb ik de Vloer nodig maar zal nooit meer bij deze winkel iets bestellen die collega moet eruit ontslag alle twee de namen krijgt u zeker als ik alles heb opgeruimd in het huis

Nou dat het intern mensen weten wat ze gezegd hebben overleggen met elkaar zeker meer flexibel te zijn die man van de cruqius die is thuis niet gelukkig die heeft zo'n hersenspoeling gehad van z'n vrouw of wat dan ook want ja regels z'n regels en voorwaarden Z'n voorwaarden maar je kan het ook te gek maken na mijn mening want wat slaat Garantie dan nog op

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Sander30ushsbzjajsbb

2 jaren geleden - Heb de Vloet later egaliseren wat 400 euro gekost heeft en dat zie ik van robol terug 1000%

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:07 geantwoord