Klacht: Totaal geen contact krijgen met avg Nederland.

op 28 september 2017 over AVG Nederland in de categorie Software

Ik heb een lesensie gekocht bij agv,een en paar jaar geleden.. En die werkt prima. Maar ik wilde hier van af om bepaalde reden. Maar met iinloggen bij hun. Zie ik wel staan agv tuneup die ik ook heb en die kan ik ook opzeggen. Maar de antivirus staat er niet bij terwijl ik deze wel gebruik. Sterker nog ze hebben van de week gewoon voor een jaar weer afgeschreven 49.99. Als ik ze daar over in contact wil komen. Blijft het akelig stil. En krijg geen enkel reactie. Ik wil er van af de antie virus. Maar dat gaat dus niet omdat ik hem zelf niet kan beëindigen omdat hij nergens te vinden is. En nu zit ik er zelfs nog een jaar aan vast.. Dus ik weet niet hoe ik iemand te spreken krijg.

Als ik bericht van ze krijg, waar iemand me even kan vertellen. Hoe ik kan opzeggen. Waarom ik geen enkele reactie krijg. En dat ik eigenlijk al een tijdje terug van ze af wilde maar dat dit in de situatie niet is gelukt. Behalve dan dat ze nog een jaar afschrijven. Waar ik het eigenlijk ook niet mee eens ben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Plaque 1964