Klacht: Tot twee keer toe voorstelling geannuleerd

op 24 juni 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb nu twee keer tickets besteld voor de musical the bodyguard. De eerste keer is niet doorgegaan ivm asbest welke aangetroffen was in het theater. Vervelend want we hadden dit gepland samen met een nachtje weg omdat we vanuit Limburg moeten komen. omdat de voorstelling niet doorging konden we ons geld terug krijgen en kaartjes bestellen voor een nieuwe datum. Dit zo gedaan . Afgelopen zondag zouden we weer gaan. Omdat de voorstelling al om 19.00 uur begon en we vanuit Limburg moeten komen besloten de van te voren een hapje te eten. Na het eten liepen we richting de jaarbeurs waar al snel bleek dat de voorstelling niet door zou gaan ivm technische storing. Opnieuw was ik dus parkeerkosten en reiskosten kwijt terwijl de voorstelling wederom niet door ging. Ik begrijp dat sommige dingen overmacht zijn maar het is toch wel erg vervelend om tot twee keer toe kaarten te bestellen, iets te plannen omdat Utrecht voor ons niet naast de deur ligt en dan tot twee keer toe de voorstelling niet doorgaat. Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden.

Als er een compensatie tegenover zou staan in de vorm van gratis tickets.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzannev11