Klacht: Tot nu GEEN restitutie in geld

op 20 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

1)Ik heb gekocht twee sensation white tickets op 14 mei Bestelnummer 1972600_38065.
2)Ticketloket heeft naar mij een email gestuurd dat met een bevesting dat ik mijn sensation white tickets zal krijgen.
3)Dan op laatste moment ontvang ik een email op 28 juni van ticketloket dat er is geen mogelijkheden om mijn tickets te krijgen een ik heb alleen de mogelijkheden annuleren. Op dit moment is het te laat om een andere ticket te kopen met een goede prijs!
4) Dus ik annuleer de ticket meteen
5) Echter tot nu heb ik mijn restitues niet ontvangt bij mijn rekening!!
6) WORST of ALL, you have the WORST channels of communications EVER, EXTREMELY SLOW EMAIL RESPONSES, no means to contact you by telephone and no live chat!!

1) Ik wil een volledige terugbetaling van volgende week dinsdag max

2) Ik wil hen vervolgen voor het geven van valse beloften

3) Ik wil een formele applogy door een vertegenwoordiger van ticketloket per telefoon en NIET de automatische e-mail antwoorden.

4) Als ze niet kan verplichten tot het ticket terug te keren door volgende week dinsdag dan moet ik een vertegenwoordiger om mij te bellen en mij geven een precieze datum wanneer ik mijn geld terug ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht romeroz

5 jaren geleden - I still did not get my refund and it's now been 45 days while according to their rules, It should take a maximum of 30 days! I also found out that ticketloket no longer sells tickets. I sent more than 30 emails and there is still no reply! I'm fed up and I urgently need my money back

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:40 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door romeroz