Klacht: Tot geen oplossing bereid

op 03 juli 2017 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Als verjaarsdagscadeau voor een vriending, heb ik via Oad reizen een uitje geboekt naar Share a Perfect Day. We zouden zaterdag 1 juli om 11.25 uur met de bus naar het evenement gaan. Helaas hadden we, door een sterfgeval, de bus gemist. Op de voucher stond ‘indien u de bus gemist heeft kunt u bellen naar dit nummer:’. Ik belde naar dit nummer en vroeg wat de mogelijkheden zijn om alsnog naar het evenement te kunnen gaan, de medewerker die mij te woord stond zei meteen ‘wij doen hier niets aan’. Ik snap dat we niet meer met de bus kunnen, maar de entreebewijzen kregen we pas in de bus dus die hadden wij niet tot onze beschikking. Ik had voorgesteld dat we zelf konden gaan rijden, maar dat we wel de entreebewijzen nodig hebben. Anders kun je natuurlijk niet het evenement binnen. Oad bleef zeggen dat ze niets voor me kon doen, dat wij pech hadden en de entreebewijzen niet krijgen. Kortom, totaal geen medewerking van Oad reizen. Omdat we de entreebewijzen niet kregen vroeg ik ze of dat ik dan het bedrag terug kon krijgen, ook dit was niet aan de orde en volgens de Oad medewerker belachelijk dat ik het vroeg. Ik vind dit totaal geen service voor een bedrijf zoals Oad. De enige oplossing wat ze gaven is: ‘Mevrouw, u kunt nieuwe kaarten bestellen zodat u toch naar het evenement kan’. Hier werd ik erg boos om, aangezien ik al voor de entreebewijzen en een busreis heb betaald. Via Oad kan ik zelf geen klacht indienen, vandaar dat ik op deze website terecht kwam.

Ik ben pas tevreden als ik het aankoopbedrag, of tenminste het bedrag van de entreebewijzen, terug ontvang.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanineverheugt