Klacht: tot 3x verkeerde prijs bij artikel.

op 02 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Lantaarntje prijs 2.95. Kaarsen prijs 1.79. Grote lantaarn prijs 5.95.
Bij de kassa aan gekomen.Lantaarntje.5.95 en kaarsen 2.99 en grote lantaarn 9.95. Ben met een verkoopster wezen kijken. Klopt stonden allemaal verkeerde prijzen voor. Dus ipv 10.69 moest ik nu 18.89 afrekenen. Kreeg excuus te horen, maar ging toch met dubbele gevoelens weg, met de artikelen. Het gaat om de Action, landschapslaan 66-76 in Emmen.

Eigenlijk ben ik pas tevreden als ik t teveel betaalde geld terug zou krijgen. Weet dat dit waarschijnlijk niet kan. Maar de Action lokte op deze manier mij uit om deze artikelen, doordat er zon mooi prijskaart voor stond , te gaan kopen. T was een cadeautje voor een vriendin. We geven meestal iets rond 10 euro. Nu ben ik bijna t dubbele kwijt. Als de goede prijs er bij zou staan, had ik waarschijnlijk wel een ander cadeau gekocht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rita Rolfes