Klacht: tot 2 keer toe geen levering

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij IBood een 55 inch tv besteld en die is op donderdag 1 juni aan deze slechte koeriersdienst afgedragen.
Er was gelijk een afspraak ingepland voor vrijdag 2 juni tussen 08:00 en 13:00.
Gelukkig kon ik van mijn werkgever een halve dag vrij krijgen.
om 13:00 kreeg ik een sms’je dat de bezorger er over 10 minuten zou zijn. om 14:00 was hij er nog niet. Het bedrijf gebruikt een live tracer bij je pakket dus ik kijken waar de bezorger was blijkt dat hij nog 160km van mij af was.
Ibood maar gebeld aangezien ik al 20 euro kwijt was aan belkosten naar de helpdesk van Dynalogic.
Ibood nam wel gelijk op, die hebben gebeld naar het bedrijf en wat blijkt Dynalogic verwachten dat mijn tv rond 16:00 geleverd kan worden.
Ik ben natuurlijk naar mijn werk gegaan. Ibood heeft dit laten weten aan de dienst zodat vandaag Zaterdag 3 juni mijn tv geleverd zou worden.
En zoals meerdere klachten die hier staan al hebben gemeld je krijgt dan gewoon doodleuk de status Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout
Uiteindelijk na veel zoeken online hun normale telefoon nummer gevonden ( niet het achterlijk dure 0900 nummer) en na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik iemand aan de lijn.
Deze persoon gaf aan dat mijn tv waarschijnlijk in een ander depot staat en dat de tv vandaag niet geleverd gaat worden.
Deze persoon geeft ook aan dat ze me bellen als ze meer weten maar kan niet beloven dat dit vandaag is.
TL:DR
Wanneer je op een website iets bestel kijk dan of Dynalogic de koerier is.
Indien ja bestel het product ergens anders aangezien de kosten die je zal maken door te moeten bellen naar hun helpdesk het product alsnog duurder maakt dan bij een andere webshop.En je zal je pakket niet op tijd ontvangen.

Is hun faillissement te veel gevraagd?
Of gewoon op tijd leveren, Zorgen voor betere capaciteit, betere order planning zodat je weet waar je aan toe bent als klant.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ricky Rijsdijk

4 maanden geleden - Update Tv bestelling geannuleerd blijkbaar zijn ze mijn tv (55 inch) kwijt. Het oficele excuus is natuurlijk dat hij in een andere loods staat maar dat ze deze moeten zoeken (In de volksmond noemen wij dit kwijt) Dit zoeken zou 3 dagen duren (natuurlijk). Dus ik heb mijn bestelling geannuleerd. Zoals ik het hier lees zal ik nooit meer een groot product bestellen bij Coolbleu, Whekamp, Mediamarkt, Ibood en iedere andere winkel die met dit bedrijf in zee gaan.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:10 geantwoord

Geachte dhr. Rijsdijk,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. We zien inderdaad dat ook u last heeft gehad van de sorteerfouten in deze periode. Excuses hiervoor! Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic