Klacht: Torenhoge belkosten door wanprestatie Dynalogic

op 27 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 25-04-2017 moest een telefoon afgehaald worden bij ons. Wij hadden een sms gehad dat de koerier om 13.35 zou komen en waren in afwachting van zijn komst. Om omstreeks 14.15 uur zien wij het busje aankomen, hij rijdt bij de buren op 25- B voorbij, draait zijn auto bij een inrit en is weg. Vervolgens zien wij op Dynalogic track & trace :14.16 geadresseerde afwezig. Meteen gebeld met klantenservice om de bezorger terug te laten keren. Helaas, na een discussie van een uur met 2 van hun medewerkers bleek dat het niet meer afgehaald zou worden, terwijl dat het de enige dag was dat wij thuis waren in de vakantie. Omdat klantenservice ons in de kou liet staan, heb ik prive-contact gelegd met hun collega J R die een oud collega van mij is. Gelukkig kon het nog bij same-day delivery ingepland worden. Wij zouden nog een tijd doorkrijgen tussen 08.00 en 22.00 uur. Om 18.50 uur zagen wij een bus langzaam voorbij rijden, mijn vrouw naar buiten gerend en de koerier aangesproken, bleek een Dynalogic-bezorger te zijn die na 19.00 uur moest leveren bij overburen op nummer 24, hij kon/mocht ons pakket niet meenemen. Mijn vrouw weer gaan bellen met klantenservice om er achter te komen dat afhaling weer niet door zou gaan op die dag omdat de koerier een koffer nodig had om de telefoon in te vervoeren en die bleek niet aanwezig. Helaas waren wij niet geinformeerd en moesten wij door zelf te bellen erachter komen. Al met al 3 x moeten bellen , totaal 90 minuten a € 0,45 per minuut. Uiteindelijk is op 26-4-2017 om 20.53 het pakket afgehaald, stond rond 19.30 uur ingepland.

Als Dynalogic zijn verantwoordelijkheid neemt, mijn klacht serieus neemt en mij de belkosten a € 40,50 terugstort.
(Ik heb ze 3 x de kans gegeven om het op een nette manier af te handelen. De reden die ze aangeven waarom ze mij schade niet willen compenseren : helaas kan ik uw verzoek tot compensatie van de gemaakte telefoonkosten niet honoreren daar wij niet enkel telefonisch bereikbaar zijn. Echt schandalig en onacceptabel als je er zo mee weg probeert te komen. )

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 30 mei 2017 om 09:39 geantwoord

Geachte heer Gidding,

Bedankt voor uw bericht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben uw klacht al in behandeling genomen en afgehandeld. We begrijpen dat het een heel vervelende situatie is maar spijtig kunnen we niks voor u betekenen. Zoals aangegeven zijn wij niet enkel telefonisch bereikbaar waardoor wij uw verzoek tot compensatie wederom niet honoreren.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 03 juni 2017 om 16:52 geantwoord

Steeds hetzelfde antwoord (Zoals aangegeven zijn wij niet enkel telefonisch bereikbaar waardoor wij uw verzoek tot compensatie niet honoreren), geen oplossing!

Bericht van Dynalogic

3 jaren geleden - Geachte heer Gidding, Spijtig te vernemen dat dit niet het antwoord is waar u op gehoopt had. Helaas kan ik u geen ander antwoord bieden. Zoals eerder is aangegeven, kunnen wij u niet compenseren voor de belkosten. Mocht u in de toekomst nogmaals een afspraak met onze koeriers hebben, dan neem gerust contact op met onze collega's van het Social Media team. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door jgidding