Klacht: Tonen van mannen

op 28 augustus 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Bij Discover tonen zij mij telkens de mannen, bij instellingen staat telkens ‘alle’ en ik verander dat telkens,maar gaat niet, ik wil enkel vrouwen zien,kunnen jullie dat instellen voor mij? Dank u

Wil enkel vrouwen zien

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 31 augustus 2016 om 17:00 geantwoord

Goedemiddag Katleen, bedankt voor je berichtje hier. Dit zou inderdaad niet mogen verspringen naar \"alle\". Eénmaal je dit wijzigt, moet het correct blijven staan. Mocht dit toch steeds opnieuw veranderen, wil je dan aub zeker even controleren dat je niet op hetzelfde moment op verschillende toestellen aangemeld bent? Wanneer je zowel via onze app als via onze website aangemeld bent, kan het voorkomen dat beide mekaar \"tegenwerken\". Mocht dit het toch niet oplossen voor je, aarzel dan niet om ons even via de Twoo Helpdesk te contacteren. Daar kunnen we ook meteen zien welk account het jouwe is, en je hierin beter van dienst zijn. Prettige dag verder.

Heeft op 26 september 2016 om 15:00 geantwoord

Het blijft steeds hetzelfde, heb juist nr het nr 02/4004322 gebeld,ik kan van jullie dienst niemand aan de telefoon krijgen?!

Alle klachten die gemeld zijn door Katleenzaterdag