Klacht: Toilet bezoek bij de coop in amstelveen

op 04 juli 2017 over COOP in de categorie Supermarkten

Ik dien een klacht omdat ik vind dat er medewerkers zijn die de klant ik dus niet serieus nemen
Ik ben zoals velen ziek en ik heb een handicap
Ik m o et vaak naar het toilet en tot nog toe mocht dat ook altijd
Maar gisteren m o set ik plots naar het toilet ik ging vragen of ik naar h et toilet mocht maar wat schetst m u je verbazing ineens m ook chat dat niet meer ,ik moet echt gaan naar de wc a l s ik het voel op komen naarmate men u n eens geen toilet neer had mocht dat niet net aks gevolg dat ik midden in de winkel i n mijn broek stond te poepen mens onterend

Ik ben daar op 3 juli 2017 geweest In amstelveen op de lindelaan ik was altijd een vaste klant en dat wil ik ook graag blijven maar door dit incident kan ik du z ook niet meer mijn dagelijkse boodschappen doen bij de coop ik hoop dat dit wel word opgenomen in uw klachten bestand want hier word ik niet vrolijk van
Ik vind het ook jammer dat de vaste eisen bij de coop worden vervangen Door nieuw personeel wat in mijn ogen absoluut geen ervaring heeft Hoe j e met mensen om moet gaan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

Reactie van de melder van de klacht Waggeltje123

1 maand geleden - Ik zou het op prijs stellen als u de regels in uw supermarkt wat zou versoepelen Ik ben van mening dat ik niet de enige ben met een groot probleem wat voor buitenstaander niet zichtbaar is tevens zou ik het prettig vinden dat ook ik normaal naar de supermarkt kan gaan Ik hoop nog van u te horen of u de oplossing heeft In afwachting van uw bericht verblijf ik Mevr j van.de Laar

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waggeltje123