Klacht: TOILET

op 13 december 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Ik wilde gaan eten bij de KFC en tevens een bezoek aan het toilet brengen, moest echter 50 cent inwerpen maar had alleen de pinpas bij mij, moest werkelijk ongelovelijk nodig en vroeg beleefd of ik 50 cent extra mocht pinnen teneinde naar de toilet te kunnen gaan. FORGET IT.

Kon ook nergens in de buurt gaan pinnen was echt desperaat, vroeg dan of ze 2 desnoods 4 mayonaise extra wilde afrekenen en dan 50 cent willen geven voor mijn toilet bezoek FORGET IT. Ik was woedend inmiddels belachelijk. Je koopt ten eerste eten voor ongeveer 25 euro moet ik nog 50 cent betalen ook voor die rot pot en ze werken helemaal niet mee en erg onbeleefd dat snotjuffie die er stond. Inmiddels plaste ik vanwege de medicijnen echt bijna in mijn broek dat een andere klant mij 50 euro cent heeft gegeven om te gaan, gewoon te idioot gewoon. Ja niet die vrouw die de 50 cent gaf ben haar dankbaar, maar dat alles digitaal onderhand gaat bij KFC maar naar de wc gaan moet je 50 cent inwerpen en dan dat achterlijke gedrag in nood niet even meewerken.
Super makkelijk om even een scannetje te maken voor toilet bezoek of een touchscreentje met je pasje plassen. Maar ach helemaal al achterlijk dat je er eigenlijk voor moet betalen als je daar tenslotte al een te dure hap koopt. Never again dus. Dus niet gaan eten of plassen in HOOFDDORP, inmiddels thuis en inderdaad ook kotsmisselijk NOOIT MEER.( ook dat nog )

Zie bovenstaand

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickelenelis