Klacht: Tog betalen na annuleren

op 20 juli 2017 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Op maandag avond 11-07 heb ik een reservering gedaan bij slangenreizen om naar London te gaan op woensdag 13-07 , dinsdag 12-07 is er telefonisch contact opgenomen door slangenreizen met de vraag of ik nog mee ging omdat de factuur nog open stond , waarop ik geantwoord had dat ik niet meer mee ging en dat ik het zou annuleren,omdat ik tog gebeld werd heb ik telefonisch dus besproken dat het geannuleerd zou worden en dat de reservering daarbij teniet gedaan zal zijn. Daarnaast heeft de persoon die ik aan de lijn had niet gezegt dat ik het niet telefonisch kon annuleren en was het dus daarbij afgesloten , vandaag 20-07 heb ik een email ontvangen met de 1e betalingsherrinering . Direct gebeld naar slangenreizen om verhaal te halen en mijn kant uitgelegt ,waarop ik een antwoord krijg van dat het niet telefonisch geannuleerd kon worden, het bedrag gewoon moet betalen of er komen gevolgen en dat ik gebeld kon zijn door de chauffeur, ten eerste waarom gaat de chauffeur over de betalingen? En waarom kon de persoon die telefonisch contact met mij heeft gehad niet even melden dat ik bij hem niet kon annuleren .

Ik kan annuleringskosten betalen voor de administratie , of het volledige bedrag kunnen betalen als ik op een andere datum kan gaan reizen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kervin