Klacht: toegezegde T.S.Z.wordt niet uitebetaald

[email protected] xs4all.nl op 17 september 2021 over Belastingdienst in de categorie Overheid

Al meer dan tien jaar lang kreeg ik controle w.b. mijn ziekte-en zorgkosten ! Dus elke keer alle bewijzen opgestuurd!!!!! Over 2014 moest ik door foute opgaven (S.V.B.) zelfs terug betalen!!!!
Over de jaren 2016 en 2017 zou ik wel T.S.Z. terug krijgen (Meer dan€ 3000) maar dat hebben ze na
veel, erg veel gezeur en bidden en smeken en klachten uiteindelijk bij mijn algemeen inkomen getrokken! Daar kan ik mijn zorgkosten niet van betalen!
Én dit was nog niet afgehandeld of ik kreeg wéér het verzoek om de zorgkosten over 2018 op te sturen! En opnieuw onder flink protest alle papieren opgezocht en toch maar opgestuurd !
De 6 weken die ze hebben om de dingen uit te zoeken werden zes maanden! Maar uiteindelijk kreeg ik de schriftelijke toezegging dat ik inderdaad over dat jaar € 2450,00 zou krijgen!!! Telefonisch had deze man al beloofd dat hij de jaren 2019 en 2020 ook meteen zou meenemen en dat ik dan daarna geen controles meer zou krijgen! De zes weken die het nog zou duren voordat het uitbetaald zou worden zijn nu allang en breed voorbij!
Na drie weken van deze beloftes kreeg ik een telefoontje van een mevrouw Waltman uit Amsterdam dat ik helemaal recht heb op dit bedrag en zij zou zorgen dat ik dat wel binnen die zes weken zou krijgen ! Maar inmiddels zijn we alweer tien weken verder en ik heb nog steeds niets op m’n rekening ! Terwijl ik nu voor mijn zorg alweer schulden aan het maken ben !!!!! Bedankt en vriendelijk groet R.Lakwijk

Dat ik nu binnen een week mijn geld krijg én de T.S.Z. over 2019 en2020 ! En dat ik zoals afgesproken met men. Dankers uit Eindhoven geen controles meer krijg (ze weten alles van me en altijd is alles gewoon eerlijk en precies opgegeven!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected] xs4all.nl