Klacht: Toegezegde garantie wordt niet nagekomen

op 04 mei 2016 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 April j.l. de Huawei P9 aangschaft, op 01 Mei bleek de plug van de oordoppen niet meer vast te klikken in het toestel. Vooraf toegezegde garantie (staat ook op hun site) bij hardware problemen binnen de eerste drie maanden na aanschaf ontvang je als klant een nieuw toestel. Heb via mail bevestiging dat dit ook zo is, maar men geeft aan geen nieuw toestel in voorraad te hebben, rest uitsluitend reparatie ???!
Inmiddels al een hoop mails gestuurd en ontvangen, gebeld in de wacht gestaan (a 45 cent per minuut), maar toch nog geen bevredigende oplossing….nooit meer Huawei voor mij !

Gewenste Oplossing:

Dat ik binnen drie dagen na melding (wat inmiddels al verlopen is) een nieuw toestel thuis krijg, of desnoods -tegen inlevering van mijn huidige toestel- een nieuw toestel bij de lokale teleshop kan ophalen. Ook tevreden zou ik zijn wanneer ik het door mij betaalde bedrag terug krijg, zodat ik een smartphone van een gerenommeerd merk kan aanschaffen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JanBu