Klacht: tnt bezorger

op 24 januari 2014 over Prive Magazine in de categorie Magazines

Postcode 6351. Het asociale parkeer gedrag en rij gedrag van uw pakket bezorger. Gisteren stond ik op het trottoir te telefoneren. Uw chauffeur vondt het nodig om over het trottoir te rijden. Hij zei dat ik ergens anders moest gaan telefoneren. Dit geschiedde door middel van een dreigend kijken en een rare opmerking. Hierbij heb ik gezegd dat hij over het trottoir rijdt en dat dit voor voetgangers is. Dit boeide hem niet. Hierop heb ik een schunnig wordt gebruikt. Hij reageerde daarop ook met een ander woord. Ik ben doorgelopen. Ik hoop ook dat uw deze chauffeur hierop aanspreekt. Met vriendelijke groeten. Huub hodiamont

Ik hoop dat uw deze chauffeur aanspreekt op zijn asociale gedrag. Het probleem dit zich gisteren voor bij de plusmarkt tossing te bocholtz. Tussen 1445 en 1455uur.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prive Magazine

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prive Magazine nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kloekie