Klacht: Tilburg Facturen doorsturen CZ

op 18 mei 2016 over gemeente Tilburg in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn best gedaan om een e-mail naar het CAK te sturen,dat lukte niet. Vervolgens heb ik gebeld met een medewerker van CAK. Vertelde 3 keer het zelfde, mijn vraag was: heeft u voor mij het e-mail adres van het CAK. Ben vervolgens naar de site gegaan,maar ik kom er niet uit. IK hoop dat u mij het e-mail adres door geeft,want we leven in het digitale tijd perk, en niet in de middel eeuwen. IK ben boos, dat het CAK niet op hun brieven het e-mail adres zet, HET ZOU HET VOOR DE KLANT EEN STUK MAKKELIJKER MAKEN.

Gewenste Oplossing:

Gewoon het e-mail adres vermelden, heel simpel en makkelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Tilburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariaaversdezeeuw@gmail.com