Klacht: Tijdrovende manier opzeggen abonnement na overlijden moeder onbegrijpelijke na-afrekening.

op 07 augustus 2017 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Helaas is ook mijn moeder gezwicht voor pretium telecom. Zogenaamd goedkoper… Mijn moeder is op 20 januari overleden. Ze was echter sinds begin november 2016 niet meer thuis, maar in volledige verzorging. Ik heb zo snel mogelijk geprobeerd haar telefoonabonnement bij Pretium op te zeggen. Dit bleek alleen mogelijk met tijdroverende procedure via opzeggingsbrief en kosten. Vaste abonnementskosten liepen gewoon door.
Opzegging een keer moeten herhalen. En eenmaal geincasseerd abonnementskosten teruggehaad. Kreeg ten lange leste weer een brief waarin ik alsnog weer toestemming moest om het telefoonnummer op te zeggen. ?? Er zou nog een eindafrekeningvolgen?? Die kwam op 29 juni binnen en blijkt E.94,00 te zijn. Waarvoor deze kosten is ons een vraagteken. t zou ze sieren om ze terug te boeken want het lijkt nergens op. Ik heb het bedrag wel onder protest overgemaakt, want ik wil van deze ‘maatschappij’ af zijn. Wellicht helpt het indienen van deze klant iets..

Ik ben van mening, dat het overlijden van een klant, net zoals bij andere maatschappijen, een abonnement moet stoppen op of binnen een maand na datum overlijden. En alle automatisch geincasseerde kosten terug geboekt zouden moeten worden naar de erfgenamen.

Dus als dat gebeurt, ben ik tevreden.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 07 augustus 2017 om 10:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Moerma