Klacht: TicketLoket laaielichters !

op 11 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net als inmiddels vele andere, ook in Februari kaarten via Ticketloket besteld voor Madonna concert. Niets meer vernomen, zelf een week vooraf gemaild toen kregen na 3 dagen een mail helaas niet te leveren, andere veel slechtere kaarten misschien wel of annuleren! Dat laatste met verzoek om direct het geld terug te storten! Na drie dagen inderdaad zo’n standaard mail dat ze binnen 30 dagen terug gaan betalen ! Waarom 30 dagen na annulatie!! Wij hebben nu 3 x dringend verzoek om ons eigen geld maar niets ! Gebeld wordt niet opgenomen, langs geweest in Franeker, niemand ! Hopelijk komt het geld nog anders ga ik aangifte doen bij politie van oplichting! Als er meer slachtoffers zijn meldt u aan !!

Gewenste Oplossing:

Direct geld terug < 3 dagen na annuleren ! Zo hoort dat !

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 18:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Thamis