Klacht: ticket niet ontvangen c.q. niet kunnen printen verificatiefout !?

op 30 juli 2016 over Voordeeluitjes.nl in de categorie Deal-Sites

gisteren voordeel ticket 18euro niet opgehaald wegens steeds herhaling verificatiefout melding !
rond kwart over elf gegevens ingevuld, kwart voor twaalf nog steeds geen ticket ORDERNR 12422006

tel.0307515155 heer alles nagelopen lukt niet, advies bel nogmaals en druk alleen 3 maal nummer 2 dan krijgt U de goede persoon die u veder kan helpen
tel.0307515155… druk 2…2..2 mevr.ook weer alles nagelopen, formulier opnieuw ingevuld, ja nu moet het lukken ! bel over een half uur terug als het nog niet gelukt is ,en dan druk je 2 keer 2 in en een keer 1 !?
Het lukt niet ! tel. 0307515155 druk 2…2…1 mevr.aan de tel. die zegt, ik kan niets voor U doen verkeerde afdeling, ik zal U doorverbinden, na een paar minutenverbinding verbroken, tuut tuut tuut , g.v.d. ik had om half een naar Tilburg willen gaan, kan intussen ook niet meer om 13.00 uur en ook niet meer 13..30uur als het nog lang gaat duren ! ?
tel. 0307515155 de hele rimbam vooor de 4 keer weer van vooraf aan
2…2…1 …..een ogenblik geduld …een ogenblik geduld…een ogenblik geduld… al 7 minuten,
Ik moet gaan anders haal ik de trein van 14.00uur nog niet !!

Half gestrest, zonder de betaalde ticket van 18euro, een boterham in de hand, check ik in met mijn ov kaart met meereiskorting om precies 13.55uur, de ticket la place ligt thuis op tafel ! kunt U terug hebben als U de postzegel betaald !

U begrijpt het al gaarne terug storting van de overgemaakte 18euro op rekening NL88RABO018797260

Het zal even duren voordat ik weer een voordeel ticket aantik !

groet Bert Broeksteeg Raadhuisplein 8 5831JX Boxmeer

18 euro retour en 3uur stres U mag het zeggen !

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voordeeluitjes.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Broeksteeg