Klacht: Theorie Examen Rijbewijs B Dubieus

op 10 juli 2012 over CBR in de categorie klachtmelden

Ik ben nu al 2x gezakt bij het theorie-examen in Leusden voor rijbewijs B. De reden hiervoor is heel simpel! Het CBR stelt express misleidende vragen om te zorgen dat de examenkandidaat aan zichzelf gaat twijfelen. Ook zijn de vragen die gesteld worden (zoals in elk ander examen) niet of nauwelijks terug te vinden op de cd-roms en examenboeken. Zodra je dan je uitslagformulier ontvangt blijkt dat je de fout beantwoorde vragen niet kan terugkijken. Ik heb gewoon het idee dat het CBR doelbewust bezig is slagingspercentages zo laag mogelijk te houden om meer inkomsten te genereren en niet bezig is met de verkeersveiligheid in Nederland! Het feit dat het CBR geen overheidsinstelling is zegt mijns inziens al genoeg over de eerlijkheid van het bedrijf en de daarbij behorende motieven. Ik kots het corrupte zooitje onderhand wel uit na al deze geldklopperij! CaponesBureauRijvaardigheidsbewijzen 1 grote maffiabende!

Maak van het CBR een overheidsbedrijf en zorg voor een zo min mogelijk verdachte houding naar de consument toe door meer openheid van zaken te geven in alle opzichten. Zorg voor een vast bedrag waarbij een kandidaat onbeperkt examens kan afnemen en zorg voor een betere doorstroom van examens naar volgende examens! We leven in een computertijdperk! Mensen zijn OVERBODIG!

Alle klachten die gemeld zijn door Henkie1986