Klacht: Thee nooit ontvangen

op 15 augustus 2016 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte dames en heren,

Op 19 januari heb ik bij Special T thee besteld. Deze thee is nooit aangekomen. Toen ik hier later bij Nestle hierover informeerde, was volgens de bezorgdienst (GLS) mijn locatie niet bereikbaar. Volgens eigen zeggen heeft Special T meerdere malen GLS opnieuw de opdracht gegeven te bezorgen, doch dit heeft niets uitgehaald.

Hoe het ook moge zijn, nadat ik Special T meerdere kansen hebben gegeven om na te komen (immers, de overeenkomst is louter tussen mij en Special T; ik heb wettelijk gezien niets te maken met GLS), heb ik hen, op 05-05-2016 te kennen geven dat ik de overeenkomst o.g.v. van art. 7:46f, lid 1 BW ontbind, en dat ik de hoofdsom terugvorder.

Tot op heden is het bedrag in kwestie, 55,- euro, niet voldaan. Ik vind deze gehele gang van zaken bijzonder kwalijk. Kennelijk denkt Nestle dat ik toch niet een juridische procedure zal gaan opstarten over 55 euro.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer Nestle het bedrag van 55 euro overmaakt. Ik wil Nestle niet weer de zoveelste kans geven om te bezorgen. Indien Nestle hier geen gehoor aangeeft, dan zal ik t.z.t. een juridische procedure beginnen. Bovendien zal ik nooit meer bij hen thee bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door LBolleman