Klacht: Teveel om op te noemen. SCHANDALIG!!!!!

op 10 augustus 2020 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Bij aankomst huisje nog niet schoon. Kan gebeuren maar als er dan 4 man ingaat, en je het dan nog zelf kan schoon gaan maken dan klopt er iets niet. De floormanager die er op dat moment bij liep beaamde dit ook. Vuile vaat nog op t aanrecht. Kleding van vorige gasten. Vingerafdrukken op spiegel kasten. Haren op de muur en scheermesje op t kastje in de badkamer. Matras met bloed. Nachtplankjes van de muur op de grond. Staande lamp bol vast met ducktape?? Niet gevaarlijk natuurlijk?? BBQ briguette nog in t schuurtje. Vuilnisbakklep past niet. Droogtes ingestort in de tuin. Ramen schuifpui vol vlekken. Wc borstel met nog resten van de vorige gasten, oude wc rol hing er nog. Na zelf schoon gemaakt te hebben, en daarvoor excuses van de floormanager van de schoonmaak naar de receptie gegaan. De schuifpui zit dicht geschroefd?? Dit om inbraken tegen te gaan, leg er dan nb een houten lat achter kan die ook niet schuiven. Nu binnen niet uit te houden. Geen kinderstoel en kinderbedden aanwezig, wel voor betaald. Kinderstoel is kapot en gescheurd, kinderbedden is een box zonder matras maar een houten plank. Opnieuw alles doorgegeven bij de receptie, weer een melding gemaakt omdat ze alleen het kinderbedje en kinderstoel gebracht hadden maar nu dus weer kunnen omruilen. Geen kinderbedden aanwezig, alleen kinderlozen. Er zou een matrasje gebracht worden. Dit keer was t een deken. Ze hebben geen matrasjes??? En geen kinderbedden??? Je mag je kind van 9 maanden in een bic met houten plank op een dekbed leggen wat lekker gaat zweten en ze deze zo over der heen kan gaan trekken en makkelijk in stikken. Ik ben vast nog iets vergeten, maar te schandalig voor woorden!!!!!!!!! Je krijgt totaal geen response bij een melding aan de receptie, geen vergoeding helemaal niets. Mijn vader is in staat om rechts om keer naar huis te gaan!! Wie weet komt dat er nog wel van. En dan is het makkelijk geld verdienen voor jullie. Tuurlijk heb je hier minder dan bij center para’s bv en liggen je verwachtingen lager maar kom op!!! Dit slaat alles!!! De basis moet gewoon goed zijn!!!! Het liefst zou ik de foto’s nog toevoegen maar zie dat dat hier niet gaat.

Wanneer je hiervoor wel gecompenseerd word, geld terug van schoonmaak en van oa het kinderbedje. En miss een coupon om ergens hier op t park wat te kunnen drinken met z’n allen. Dat je serieus genomen word.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harrybenner