Klacht: Teveel om op te noemen maar rond uit schandalig

op 05 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Om het netjes te houden ben namelijk giga woest heb ook foto,s genomen . Bij aankomst was er niet schoongemaakt alles was vies vuile vloer, ingebrande en kapotte tafels, vieze douche met schimmel waar het water vanuit liep, lekkage ook plekken te zien boven de tv, slaapkamers die niet schoon waren gemaakt, schroeven uit de trapjes( hoezo kindvriendelijk) geen water, geen pannen ,geen waterkoker , kussens van de bank kapot . In de gevangenis hebben ze het nog beter. Oostappen vakantiepark dit heb ik van me hele leven nog niet meegemaakt sta ik met 2 kinderen kan moeilijk zeggen kom we gaan naar huis (wat ik zelf wel had gewild ) Heb dus eerst staan schoonmaken wat er schoongemaakt kon worden ,maar had heel graag jullie gezicht willen zien als dit bij jullie ook had gebeurd . Een andere caravan kregen we niet omdat alles was overboekt. Er zijn zelfs mensen naar huis gegaan. Dit kan echt niet ik moet netjes blijven dus bij deze mvg yolanda

Ik hoop dat jullie mij te gemoed komen maar niet op het elfenmeer dat van mijn leven niet meer

Alle klachten die gemeld zijn door yolanda-esther