Klacht: Teveel om op te noemen

op 18 juli 2017 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

De levering duurde 8 maanden, vervolgens wordt er gezegd dat is uw eigen verantwoording dat de bank niet naar binnen kan, ik heb de afmetingen met u doorgenomen. Die zijn prima in mijn grote woonkamer, maar als de bank in de hoogte naar binnen moet komen is mijn plafond te laag. Vervolgens middels de garage rechtdoor naar buiten, blijkt een tussendeur te smal. Dan constateer ik ruimte in de rugleuning, te weinig vulling, lijkt mij. Ik meld dit via twee mij bekende emailadressen, deze hebben beide gereageerd dat de email is doorgestuurd en daarna nooit geen reactie meer gehad. Twee weken later merk ik dat één zitting toch wel zachter is dan de andere. Ik heb inmiddels ook de vele klachten gelezen, had ik dat maar eerder gedaan. Mijn bank zal ook wel gaan doorzakken

Gaat toch niet lukken, dus geld terug?

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Chateau d Ax in behandeling genomen

Bericht van Chateau d Ax

1 maand geleden - Geachte Riron, Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor de enorm late reactie. Graag vernemen we of we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, we ontvangen in dat geval graag uw ordernummer. Met vriendelijke groet, klantenservice

Reactie van de melder van de klacht riron

2 weken geleden - Inmiddels is De meubelmaker Oranje geweest en heeft een dik stuk schuim toegevoegd aan een zitting. Helaas blijft het probleem. Ik niet alleen, maar ook anderen merken het verschil. Alle andere zittingen zijn prima. Ook is de plooi bij die zitting niet weg. Ik heb weinig vertrouwen dat alles goed komt. Ik reageer misschien nu wel laat op uw bericht, maar het kwaad gaat gewoon door. Geen goede reclame is mijn bank voor Chateau d’ax

Alle klachten die gemeld zijn door riron