Klacht: Teveel om op te noemen

op 06 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw.

Graag wil ik u via dit bericht mijn klacht laten weten over uw park De Berckt in Baarlo.
Wij hebben gister ingecheckt met onze 2 jongens. En hebben voor dit weekend €357,50 betaald.
Wij hebben naar aanleiding van een eerdere super ervaring bij ooststappen Rivièra beach, nogmaals voor een ooststappen park gekozen.

Nou.. Ik kan u vertellen, NOOIT meer!!
Bij aankomst netjes in de rij om in te checken, prima geholpen door de dame, niet super veel verteld aan informatie. Ik kreeg een pakketje papieren mee en daar kon ik alles in vinden. Best begrijpelijk als het druk is.
We konden pas vanaf 15.00 uur onze caravan in, geen probleem dan doen we eerst een bakje koffie. Aangekomen in het drakennest hebben we ons geïnstalleerd op het terras. Samen even naar binnen gelopen na 20 min wachten om daar zelf maar te bestellen. Achter de bar stonden 4!!! Medewerkers. En 3 wachtende mensen. Na nog eens 15 min draaide er eindelijk iemand onze kant op om ons te helpen. We bestelden 2 cappuccino en 1 stuk Limburgse vlaai. Alles werd netjes gemaakt maar werd op de bar voor onze neus neergekwakt en geen bon niks. Koffie verder prima.
Na ons bedlinnen opgehaald te hebben, zijn we naar onze caravan gegaan. Met 2 drukke jongens die gelijk alles willen zien toch gelijk een hele hoop punten wat ons opviel. Rond de caravan een penetrante “stront” lucht terwijl er geen honden uitlaatplaats was. Caravan rook onwijs muf dus gelijk alles open. Misten een hoop van de inventaris en de vliegen vlogen er rond( logisch met zo’n lucht). Het liefst had ik gelijk omgedraaid en weer richting huis gegaan, maar de jongens hadden zich erg op dit weekend verheugd. Dus toch maar gebleven voor hun, maar voor ons is dit echt een zeer vervelend weekend en zonde van het geld.
Hadden we best wel een leuker weekend voor kunnen hebben ergens anders.
Na alle tassen in de kamers te hebben gezet en de bedden alvast opgemaakt te hebben, constateerden we de haren nog in het douche putje, meubilair staat scheef/wiebelende tafel en bank is door gezeten. De kwaliteit van de tv is erg slecht en van alle zenders zijn er maar een paar ned/eng. En het grootste gedeelte is Duits en volgens mij zelfs Pools, deze zenders zijn niet erg. Maar als bijna alle zenders het zijn op een paar standaard ned zenders vind ik dat toch erg jammer. En ze zijn hier nu niet echt zo gastvrij dat je voor de gezelligheid wat gaat drinken vooraan. Het buiten meubilair is goor. En niet alleen van de opgespatte modder na een regenbui. Terras vies. Stinkende koelkast.
Dit zijn we gaan melden bij de receptie en er werd ons gemeld dat alles qua schoonmaak via een apart bedrijf gaat, maar dit werd niet gebeld om iets te regelen. Van de stront lucht wist niemand wat af en werd afgeschoven op misschien wel een loslopende hond. Lijkt mij nu het dat de lucht dan niet in je huisje hangt!!
Werd niet echt iets gecompenseerd. En meer weg wuivend zo van, ga nou maar weg het is druk hier.

Op de terug weg, patatjes halen. Lekker makkelijk voor de eerste dag en de kinderen werden blij van dit idee. Aangekomen bij de patatzaak op het park, merkten we dat die nog niet open was. Het was 2 over 5 en openingstijd was 5 uur. Nu hoor je mij niet klagen over de paar minuten. Maar zodra de deur open ging, zat het personeel van de patat zaak nog te eten en stond er 1 iemand achter de counter. Na besteld te hebben kregen we een pieper mee die af zou gaan als onze bestelling klaar zou zijn.
Bestelling: 2 kindermenu’s 1 met kroket en 1 met kipnuggets en 2 ooststappenburger menu’s.
Toen we in de toonbank keken, kregen we eigenlijk twijfels. Aangezien de uien van de berenpoten geel waren, hamburgers zagen er droog en oud uit.
In de caravan aangekomen met het eten, wat ons 24 euro kostte, bleek de kroket niet goed te zijn, er maar 3 van de 5 kipnuggets bij te zitten, de broodjes van de hamburger droog te zijn en de burger zwart. Zo boos dat we niet de moeite hebben genomen om nog terug te gaan om hierover te klagen want onze eetlust waren we toch al kwijt.

Bed tijd, nachtlampje meegenomen voor de kinderen, bleek het stopcontact niet te werken. Haren die nog naast het bed lagen. Maar goed kinderen waren moe en dus zo in slaap gevallen
Wij nog met een drankje op de bank voor de tv. Echt ontspannen niet echt, haren van huisdieren op en in de banken, 1x zitten en je zwarte broek ziet eruit alsof je in een trimsalon werkt. En nog steeds die penetrante stront lucht.
Mogen overigens wel blij zijn dat het niet regend, anders had je door een baggerpoel bij je accommodatie moeten zien te komen.

Vandaag wezen zwemmen met de kids. Die het heerlijk naar hun zin hebben gehad en wij daardoor ook! Kleedkamers mogen iets schoner en zwembad personeel iets vriendelijker als wij wat willen vragen.

Terug naar de caravan. Avond eten maken. Pannen niet optimaal maar we hebben het gered met alle missende dingen van de inventaris. Kinderen na het eten lekker buiten spelen en nieuwe vriendjes gemaakt. Dat zijn de dingen die het toch nog goed maken. Maar na verder gezocht te hebben, hebben we zelf de oorzaak van de stank gevonden. Achter de koelkast gaten in de muur waar een simpel roostertje overheen is gezet maar buiten ligt daaronder een blootliggende rioolpijp. Sowieso niet veilig met spelende kinderen. Maar vermoeden dat deze lekt. Rooster maar afgedekt met een vaatdoekje en ZELF een luchtverfrisser gekocht om het voor nu even dragelijk te maken.

Oh en nu net komt onze jongste van 5 uit zijn kamer met verdachte rode bulten die niet van een mug afkomen. Zelf had ik al een bultje dus ik vermoed vlooien beten aangezien we ook de haren gevonden hebben.

Ook helaas veel overlast van een aantal andere gasten met harde muziek en ook s’avonds laat helaas.
Ook zelfs accomodaties voor 4/6 personen waar 2tot 3 gezinnen in zitten.
Wel securitie op het park maar doen blijkbaar niet erg veel behalve rondjes rijden.
En kan je vertellen met de gehorigheid in de accomodaties waardoor je de buren bijna kan horen lopen in hun accommodatie geeft dat niet echt een ontspannen gevoel of een goede nachtrust.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dan zit ik nog wel even helaas.

Nu ben ik dit verhaal aan het schrijven en ik hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden, want vanuit dit park is er nog niet bepaald netjes gehandeld!!
Deze kwaliteit of in ieder geval het ontbreken ervan zijn wij niet gewend van ooststappen!!

Gewenste Oplossing:

Compensatie en strengere controles door het hoofdkantoor op de parken.
Gezien de meeste beheerders er echt een zooitje van maken als ik de overige klachten lees.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleur gestelde vakantiegangers
x