Klacht: teveel geld betaald

op 08 april 2016 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Er zou 1 duette van luxaflex bij mij worden geplaatst. Ik heb deze duette gekocht bij Roobol in Naaldwijk.Toen de meneer kwam opmeten gaf hij aan dat het beter was om drie duettes te plaatsen. Dit omdat de ramen dan beter konden sluiten. Ik heb hier akkoord voor gegeven en een dag later heeft Roobol Naaldwijk mij gebeld om te vragen of het klopte dat er drie duettes geplaatst zouden worden. Ik heb aangegeven dat dit inderdaad klopte. De prijs zou volgens de verkoopster niet veranderen. Helaas is dit wel gebeurd en bij het plaatsen moest ik ineens het resterende bedrag van 1292 euro betalen in laats van 1023 euro. Dat is een verschil van 269 euro. Erg vervelend. De plaatster stond erop dat ik het zou betalen. Dit heb ik dus uiteindelijk maar gedaan.

Ramona van der Hoeven

Wanneer ik de 269 euro terug gestord krijg op mijn rekening.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:10 geantwoord

Heeft op 28 september 2017 om 12:59 geantwoord

Er is geen oplossing geboden. Ik wil graag dat er een oplossing via deze weg geboden wordt. En dat er zo snel mogelijk iets aan gedaan wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door R. van der Hoeven