Klacht: teveel betalen voor rekening

op 25 april 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

maandelijks word er € 20,16 afgeschreven op de mobiele telefoon factuur
zonder dat ik ergens heb aan gemeld voor zover ik dat weet.
voor dat ik het in de gaten had ben ik meer als € 60, euro kwijt
dit is diefstal.

van drie maanden het geld terug wat mij zonder dat ik het wist af handig is gemaakt. en waar ik niets aan heb gehad.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Bericht van Telefuture

7 maanden geleden - Beste, Om uw vraag in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u het betreffende mobiele nummer aan ons door te geven. Met vriendelijke groet, Salessupport

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefuture een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefuture

Heeft op 16 juni 2016 om 07:39 geantwoord

Beste,

U heeft gebruik gemaakt van een SMS-dienst. Op telefoonnummer 31640062801 is op 24-10-2015 een gratis sms verzonden: SMS nu gratis OK naar 4239 en WIN die Iphone 6s! Eenmalig 3E+12E/wk.Sms nu gratis OK naar 4239
Hierop is gereageerd met het insturen van OK vanaf het bg mobiele nummer.
In de sms staat duidelijk aangegeven om wat voor een dienst het gaat en wat de kosten zijn voor het abonnement. U heeft een bevestiging van deelname per sms ontvangen. Aan uw verzoek tot terugstorten van gemaakte kosten kunnen wij dan ook niet tegemoetkomen.

SalesSupport

Alle klachten die gemeld zijn door Elly de Pater