Klacht: Teveel betaald – tweede keer

op 18 september 2018 over Sligro in de categorie Groothandels

Eerste keer een korting misgelopen doordat 2 kistjes wijn niet als 12 stuks (waarop korting van toepassing was) maar als 2 x 6 stuks werden afgerekend. Scheelt nogal als een fles van meer dan 18 euro 1,18 goedkoper wordt. Het teveel betaalde werd na een klacht aan hoofdkantoor netjes per bank gecrediteerd.

6-9-18
Twee pakken melk op de kassaband bleken mij de prijs van 24 pakken te hebben gekost. Oorzaak? Een klant heeft de verpakking opengebroken, waardoor het er voor mij (de volgende klant uit zag als stuksverkoop. Crediteren? Ja, maar wel even langskomen met bonnetje. Nu moet ik dat bonnetje maandenlang bewaren, onthouden etc. omdat niet ik, maar Sligro de opengemaakte verpakking in het schap niet verwijderde. Kan dit niet anders? Nee. Klacht aan hoofdkantoor werd nu naar vestiging Purmerend teruggestuurd. Die blijft ambtenaristisch bij haar standpunt. Fijne service voor klanten… maar niet echt!

Creditering per bank zou een nette service zijn geweest

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sligro over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sligro in behandeling genomen

Bericht van Sligro

3 maanden geleden - Beste A. Tuyp, Hartelijk dank voor je bericht. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de verleende service. Het is voor ons helaas niet mogelijk om een creditering per bank in te zetten. De eerstvolgende keer als je onze vestiging in Purmerend bezoekt, lossen wij het graag met je op. ^PS

Reactie van de melder van de klacht jandezoeker

3 maanden geleden - Beste, U bedoelt vast: '...niet WILLEN inzetten....'? Vorige keer met de kistjes wijn kon het nl. wel. Het begrip 'klantenservice' is hier zoek geraakt. A propos, nog twee vraagjes: - aangezien ik soms langere tijd niet bij Sligro ben (het kan nu NOG langer gaan duren): betaalt u ook mijn brandstofkosten? - hoelang blijft de garantie voor terugbetaling geldig?

Alle klachten die gemeld zijn door jandezoeker