Klacht: Teveel afgeschreven via creditcard en niet teruggekregen

op 29 juni 2016 over Shell in de categorie Tankstations

21 mei jl rond 7.30uur heb ik getankt met een creditcard van de ANWB. Mijn peugeot 206 heeft geen grote tank dus meer dan ca 70 euro is dat nooit. Mijn bankpas waar ik normaliter mee betaal, lag nog thuis dus een keer met Creditcard betaalt. Afrekening 23 juni van ANWB kaart: €130,57! Ik weet absoluut zeker dat dit de enige aankoop is via deze kaart (staat ook op de afrekening) en na contact met ANWB creditcard service en Shell en ING, spelen ze elkaar allemaal het balletje toe en ik ben geript voor zeker 50 euro! Shell beweert dat dat borg is, maar die heb ik na een ruime maand nog steeds niet terug! IK ben niet alleen bestolen, maar ben ook nog eens extra belkosten kwijt, naast de stress die ik ervan heb!
Creditcard maatschappij (International Cardservices) neemt de betwisting niet in behandeling omdat SHELL gewoon opdracht heeft gegeven. Shell stuurt dus een rekening van minstens €50 meer zonder specificatie. ICS rekent mij €130 terwijl ik voor rond €70 euro getankt heb. Waar is de rest van het geld gebleven?
Bij hoeveel consumenten is dit ook al gebeurd? Zo kan ik ook aan mooie jaarcijfers komen. Dit is dus gewoon diefstal!
SHELL; ER PAST GEEN RUIM €130 EURO IN MIJN TANK! Zelfs niet als deze geheel leeg is.

IK wil het teveel betaalde geld terug, en liefst met vergoeding belkosten. Shell kan de transactie gewoon nakijken!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shell

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W. van Kins