Klacht: Terwijl wij verblijven in Portugal komt er dagelijks de telegraaf in de bus

Dhr J.Roos. op 11 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Daar wij voor maanden in Portugal verblijven,kregen wij te horen van onze buurman,dat dagelijks de Telegraaf in de bus valt!!Wie dat heeft besteld is voor ons een raadsel
Maak tegelijk gebruik van de mogelijkheid met als vraag;Waarom heeft de telegraaf de krant niet geleverd,dat weekend(begin april)
Tevens was er afgelopen weekend,weer een probleem daar het blad:Vrij niet bij de uitgave van j.l. zaterdag zat.
Wij verblijven in Manta Rota,maar navraag aan onze kennissen,hadden die dezelfde ergernis…..Maar het bedrag van € 4,was wel hetzelfde
Komt ons een beetje vreemd over…
Vr.gr. Jan Roos…

Er is m.i.verstand voor nodig om dit te laten plaatsvinden.

Het adres waar het over gaat is Bazuindreef 111,3845gb Harderwijk..
Als dit soort toestanden niet meer gebeuren.En hopelijk positief wensen te denken..

Jan Roos....

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 april 2018 om 11:17 geantwoord

Geachte heer Roos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit onze administratie blijkt dat u twee weken gratis De Telegraaf heeft gehad.
Ingangsdatum 26 maart 2018 tot 10 april 2018.

Als u los De Telegraaf in portugal heeft gekocht en daar de bijlage vrouw en vrij niet bij hebben gezeten dan kunnen wij dit voor u door geven aan de afdeling die hier over gaat.

Onze excuses voor het ongemak.

BC-WebCare Team

Dhr J.Roos.

Heeft op 12 april 2018 om 12:13 geantwoord

Waarom geen reactie m.b.t.het niet kunnen leveren van De Telegraaf tijdens het Paasweekend,zowel in Manta Rota als Altura ??? Vr.gr.Jan Roos..

Alle klachten die gemeld zijn door