Klacht: terugzenden van artikel

op 10 oktober 2017 over Alles4noppes.nl in de categorie Deal-Sites

ik heb enige tijd geleden een niet passend joggingpak naar hun retour gestuurd en tot op heden nog niets gehoord, ook niet na een nieuwe mail hierover gestuurd te hebben!
wat langer geleden een horloge met kapot glas ontvangen, daarover gemaild, ik zou een nieuw krijgen en moest wel een foto van kapotte horloge sturen, gedaan, zij beweren geen foto te hebben gekregen en ik heb dus ook geen nieuw horloge gestuurd gekregen!
wat moet je in godsnaam met deze firma…..??????
ik heb wel betaald voor het joggingpak + portokosten , voor horloge ook porto…..maar zij reageren dus gewoon niet meer!
het is zeer teleurstellend, zeker als je graag iets nieuws wil, niet te duur….als je weinig inkomen hebt.
zal dit dus nooit meer doen,
MAAR WIL MIJN GELD TERUG VAN HET JOGGINGPAK!!!!!
met vriendelijke groet,
mevr.o.coolen
coole459@planet.nl

graag geld terug van joggingpak

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alles4noppes.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Alles4noppes.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alles4noppes.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alles4noppes.nl

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:28 geantwoord

Ik heb het voor u nagekeken en inmiddels is de terug betaling gedaan. Wat betreft het horloge: kunt u een email sturen met een foto van het horloge, deze email is niet door ons ontvangen. Na ontvangst zullen wij een nieuw horloge opsturen.
U kunt een email sturen naar: info@alles4noppes.nl

Met vriendelijke groet
Sandra

Alle klachten die gemeld zijn door o.coolen