Klacht: Terugstorten van geld! Schandalige service!

op 09 september 2016 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Begin van het jaar een opzetstuk en nieuw verbindingstuk besteld omdat dit kapot was.
Na een aantal weken was het nog niet binnen, gebeld naar de klantenservice. Deze meldde dat we een oud model hadden en dat onderdelen lastiger waren. Toch kon de volledige bestelling blijven staan, geen probleem.
Na nog meerdere keren te bellen kregen we uiteindelijk het opzetstuk, dit kan ik uiteraard niet gebruiken als ik geen verbindstuk heb!! Weer gebeld, verbindstukwas niet meer te krijgen!!!
Dus… Gebeld wat ik dan met dat opzetstuk moest, deze retour gestuurd!
Omdat ik alles vooruit had betaald , dit moest!!!! Ben ik nu nog altijd!!!!!!! Aan het wachten op het terugstorten van mijn geld.
Elke keer dat ik bel krijg ik steeds iemand anders eraan, dan word me verteld dat ze hem niet hebben teruggekregen , terwijl ik het track and trace bewijs hem, dan is hij er in 1 keer wel!! Elke keer weer een andere smoes!! Ik ben het echt zat!!! Ik ga nu de media opzoeken, iedereen mag weten hoe waardeloos Dyson met klanten omgaat!!

Wanneer ik mijn geld terug heb , met excuses !!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SilvieBergmans