Klacht: Terugkerende klacht :problemen met de E fiets X-tract

op 03 oktober 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

December 2015 heb ik de fiets binnen gedaan bij Itek Aarschot . Probleem: herhaalde malen halve ondersteuning of volledig wegvallen er van. Na een week mocht ik de fiets terug komen halen . Ze hadden de batterij uitgelezen getest en alles was in orde. Ik heb toen de fiets niet willen meenemen want het probleem lost niet zijn eigen op . Ze hebben hem dan naar de fabricant gestuurd en na 2 maand heb ik hem terug gekregen . Op de vraag wat ze hadden hersteld waren het de contactpinnetjes tussen de batterij en de fiets .Ze waren ingebrand . Ik heb toen gevraagd of ze de busjes van de batterij ook hadden vervangen hebben ze gezegd dat dit niet kon om dat anders de garantie van de batterij vervalt. Toen heb ik geantwoord dat het geen jaar zou duren of ik er zou terug staan. Nu is het zo ver , de problemen komen regelmatig terug . Ik kuis ze soms wat , maar na een tijdje komt het probleem terug . Graag een goede oplossing , herstelling.

Terug de pinnetjes aan de fietskant en de busjes aan de batterijkant vervangen .Je ziet dat de busjes door slecht contact zijn ingebrand

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ABeu