Klacht: Terugbrengen

op 07 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goedemorgen,

Ik ben al 2 keer bij de action geweest om proberen iets terug te brengen. Het gaat om een luchtbed, ik heb het luchtbed contant betaald en heb het bonnetje niet meer, er werd mij verteld dat ze niks retour konden nemen zonder bon. Vervolgens gaat mijn vriend wat terug brengen en heeft geen bon had het met de pin betaald dus toen konden ze het wel opzoeken, ik heb de situatie uitgelegd dat ik het bed niet nodig heb en dat hij nu maar in de kast staat de verpakking is nog gesloten en niet open geweest. Ik vind het geen service van action, de mevrouw aan wie ik het vertelde vond t vervelend maar daar bleef het ook bij, ze wilde het gesprek snel afkappen en doorgaan met de volgende klant.

Ik ben tevreden als ik mijn luchtbed gewoon kan terug brengen en het geld daarvoor gewoon terug krijg, ik zou dat een service vinden van action. Ik snap dat het lastig is als ik niet heb gepind maar ik kan de datum en tijd vertellen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door demikyan7