Klacht: Terugbetaling bestelling

op 12 juli 2017 over Social Paradise in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Klacht,

Ik heb 3 weken geleden een bestelling gedaan bij Socialparadise.
Ze hadden mij pas na een week een mailtje gestuurd van dat ze niet konden voldoen aan de bestelling die ik deed, en dan de vraag stelde als ze het bedrag terug moesten storten waarop ik dus ja antwoorde.
Ik heb toen meerdere mails gestuurd waarop ze mij pas na 10 dagen weer terug mailde dat ze het afgelopen vrijdag hebben gestort en diezelfde dag erop zou staan of de volgende dag.Tot op heden nog niets ontvangen ook geen mail!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ze het bedrag terug storten met een excuses !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Paradise over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door yessmoki