Klacht: Terugbetaling

op 18 december 2012 over Dagopdag.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november een pepermolen gekocht bij dit bedrijf. echter, na een levering van ruim 3 weken en een slechte bereikbaarheid, blijkt het product niet naar wens te zijn. Ik heb telefonisch contact gehad (pas nadat ik op klacht.nl een klacht hierover heb gezet) en ik mocht hem terugsturen en binnen 5 werkdagen zou ik terug betaald worden (inclusief verzendkosten naar aanleiding van de slechte service) dit heb ik ook bevestigd gekregen per email.

Echter, is het ruim een week na levering, en heb nog geen geld ontvangen en is het bedrijf wederom niet te bereiken. Ik vraag me toch af hoe deze mensen een bedrijf kunnen runnen.

Gewenste Oplossing:

Geld binnen 5 dagen terugbetaald laten worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dagopdag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagopdag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagopdag.nl

Heeft op 24 december 2012 om 17:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het bedrag is via onze betaalprovider teruggeboekt en zal elk moment zichtbaar zijn.
de klacht kan worden afgesloten.

Met vriendelijke groet,

Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door akort